Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:27:23+01:00
Ser dobry: Ser Dziurawiec
0,3 kgb 0,375 kg
wartość 5,40 zł wartość 7,50 zł

ser dobry: 0,3kg za 5,40zl
5,4:0,3= 18zl/kg


ser dziurawiec: 0,375kg za 7,50zl
7,5:0,375= 20zl/kg

Drozszy jest dziurawiec.
1 5 1
2010-02-18T22:27:35+01:00
X-cena pierwszego sera-ser dobry
0,3x=5,4zł/:0,3
x=18zł
y-cena drugiego sera-ser dziurawiec
0,375y=7,5zł/:0,375
y=20zł
odp.drugi ser dziurawiec jest droższy,kosztuje 20zł/kg
1 5 1
2010-02-18T22:35:36+01:00
Po analizie stwierdzam,że zrobiłam bład i moje obliczenia były złe przepraszam
2 3 2