Odpowiedzi

2010-02-18T22:38:30+01:00
W=mgh
150000J=x*10*25
150000/250=x
x=600kg
1 5 1
2010-02-18T22:40:40+01:00
H = 25m
g = 10m/s²
Ep = 150 kJ = 150000J

m = Ep/(g*h) = 150000/(10 * 25) = 600kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:42:37+01:00
Dane:
W=150kJ=150000J
h=25m
szukane:
m=?
W=F *h /:h
F= W/h
F=150000J:25m
F=6000N
F=m *g /:g
m=F/g
m=6000N :10N/kg
m=600kg
odp:masa podnoszonej płyty jest równa 600kg.