Odpowiedzi

2009-10-14T18:13:39+02:00
Kupować kota w worku-kupować nie wiedząc co to jest
w cztery oczy - rozmawiać z kimś sam na sam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:13:58+02:00
Krokodyle łzy - Nieprawdziwe, fałszywe łzy
Kupować kota w worku - Kupować coś czego się wcześniej nie widziało ( dosłownie )
W cztery oczy - Twarzą w twarz, na osobności
1 3 1
2009-10-14T18:14:16+02:00
Krokodylowe łzy - wielkie łzy
kupować kota w worku - kupować bez dokładnego sprawdzenia, bez obejrzenia, bez kontroli, w ciemno
w cztery oczy - na osobności