Odpowiedzi

2010-02-18T23:00:34+01:00
Mi ze szczęściem Kojarzy się rodzina ponieważ mam ich blisko i mogę na nich liczyć.
Przyjaciele ponieważ nie każdy ich posiada a przynajmniej nie każdy posiada prawdziwego przyjaciela.
Życie też mi kojarzy się że szczęściem ze względu na to że się urodziłem i żyje.
Bliska osoba typu Chlopak / dziewczyna
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T23:01:51+01:00
1.Szczęście to coś miłego spotykającego nas lub naszych przyjaciół.
2.Szczęście ogarnia nas w trafienie, losowaniach i konkursach.
3.Szczęście ogarnia nas gdy to naco czekamy spełnia się.
4.Szczęście ogarnia wrzystkich którym coś się udało gdy na to liczyli lub nie.
5.Szczęście ogarni mnie gdy uznasz te odp. jako słuszną... :D
6. Miłość.
1 4 1
2010-02-18T23:02:37+01:00
Szczęście kojarzy mi się z miłością do innych.

Szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez przedmiot jako pozytywne.

Szczęście to wygrana w totolotka.

Szczęście to inaczej radość z czegoś lub kogoś..
2 4 2