Odpowiedzi

2010-02-18T23:05:59+01:00
Odważny - odwaga
wstążka - wstęga
odmrożenie - mróZ
okrążyć -okrąg
strużka - struga
dłużej - długo
skażenie - skazić
ważę - waga
odjeżdżać - jechać
pieniężny - Pieniądze
móżdżek - mózg
śnieżna - śnieg
wyobrażenie - wyobraźnia
bieżący - biegać
obelżywe - obelga
zmiażdżyć - miazga

w większości z tych wyrazów ż wymienia się na g.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T23:06:49+01:00
Odważny -bo odwaga
wstążka - bo wstęga
odmrożenie - bo mróz
okrążyć - bo okrągły
siermiężny - siermięga
strużka - bo stroga
dłużej -bo długo
skażenie - bo skazić
ważę - bo waga
odjeżdżać - bo jazda
pieniężny - bo pieniądz
móżdżek -bo mózg
śnieżna -bo śnieg
wyobrażenie - bo wyobraźnia
bieżący - bo bieg
obelżywe - bo obelga
zmiażdżyć - bo miazga

Licze na najj
4 2 4