Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T23:06:32+01:00
R=2cm
pole=πr²=π×2²=4πcm²


r=2,5dm=25cm
pole=πr²=π×25²=625πcm²

pole pierscienia=625π-4π=621πcm²
6 3 6
2010-02-18T23:10:55+01:00
Na początku zamieniamy dm na cm, tj. 2,5 dm=25ccm

Pole większego pierścienia: πr²=625π
Pole mniejszego pierścienia: πr²=4π
625π-4π=621π

Odp: Pole pierścienia jest równe 621π.

Liczę na naj...jak dasz naj, to zrobię ci jakiekolwiek zadanie z matmy na poziomie gim...bez żadnych pkt, wystarczy, że wyślesz mi je na pocztę.

Pozdrawiam
6 4 6