Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T07:54:22+01:00
Cola ma właściwości, które rozpuszczają rdzę na metalach.
2010-02-19T08:19:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
H3PO4 który jest szkodliwy dla naszych zębów, ponieważ wypłukuje z nich wapń i prowadzi do próchnicy
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T08:43:11+01:00
Posiadają H₃PO₄ a on jest szkodliwy dla zębów, ponieważ wypłukuje z nich wapń,prowadzi do próchnicy. ma właściwości żrące i potrafi nawet oczyscic metal z rdzy