Podaj nazwy rzek Polski na ktorych wybudowano nastepujace zbiorniki wodne:
a)Goczałkowicki
b)Jeziorsko
c)Otmuchowski
d)Pilchowicki
e)Rożnowski
f)Sicmianowski
g)Soliński
h)Sulejowski
i)Turawski
j)Wocławski
k)Zegrzyński
l)Żywiccki

dziekuje berdzo za rozwiazanie:))))))))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T09:04:03+01:00
A)Goczałkowicki- Wisła
b)Jeziorsko- Warta
c)Otmuchowski- Nysa Kłodzka
d)Pilchowicki- Bóbr
e)Rożnowski- Dunajec
f)Siemianowicki- Narew
g)Soliński- San, Solinka
h)Sulejowski- Pilica
i)Turawski- Mała Panew
j)Wocławski- Wisła
k)Zegrzyński- Narew
l)Żywiecki- Soła

Ps. Masz małe błędy w nazwach w f i l, ja już poprawiłam jak być powinno ;)
  • kh24
  • Rozwiązujący
2010-02-19T09:06:57+01:00
A) na Wiśłe został utwożony w 1956r.
b) na Warcie utwozony 1986r.
c) na Nysie Kłodzkiej utwożony w 1933r.
d) na rzece Bóbr utwożony w 1902 - 1912
e) na Dunajcu
f) w dolinie górnej Narwii utwożony w 1977 - 1990
g) na Sanie utwożony w 1968r.
h) na Pilicy utwożony w 1969 - 1974
i) w dolnym biegu Małej Panwi 1933 - 1939
j) na Wiśle utwożony w 1970 r
k) na Narwii w 1963r.
l) Na Sole w 1966r (Soła)