Odpowiedzi

2010-02-19T09:49:45+01:00
El Greco - Trójca Swięta, Wniebowzięcie NMP, Porter Szlachcica, Ekstaza Swiętego Franciszka, Otwarcie Piątej Pieczęci Apokalipsy.

Tinoretto - Nie znam zadnych :(
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T09:51:26+01:00
El Greco ;
1.Święta Trójca...1755r
2.Wniebowzięcie NMP...1577
3.Zwiastowanie... 1605-1612
4.Otwarcie piątej pieczęci Apokalipsy... 1608 – 1614
5.Zmartwychwstanie... 1596 – 1600

Tintoretto;
1.Obmywanie nóg - ok. 1547
2.Cud świętego Marka - 1548,
3.Święci Jerzy i Ludwik z Tuluzy - 1552,
4.Św. Jerzy w walce ze smokiem - 1555-1558
5.Wesele w Kanie - 1561
1 5 1