Serce dorosłego człowieka bije przeciętnie 70 razy na minutę.Oblicz ,ile razy serce bije w ciągu :
a) doby - ..................................................
b) miesiąca(30 dni) - ..........................................
c) roku (365 dni) - ..........................................

+ OBLICZENIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-19T10:46:23+01:00
A) 70 * 60min = 4200
4200* 24 = 100800

b) 100800* 30= 3024000

c) 100800* 365 =36792000

12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T10:51:30+01:00
Dane:
70razy/min

doba to 1440 min
doba-1440*70=100800razy
miesiąc to 43200 min
miesiąc-1400*70=3024000razy
rok to 525600 min
rok 525600*70=36792000razy
KONIEC$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
58 4 58
2010-02-19T10:58:18+01:00
A) doba to 24h.
70x60=4200
4200razy bije na h
4200x24=100800 na dobę
b)100800x30=3024000razy na miesiąc
c) 365x100800=36792000 razy na rok

Liczę na naj
36 3 36