Odpowiedzi

2010-02-19T11:04:15+01:00
Http://www.plejada.pl/10,2,,,,vod_seria.html
Tyle, że na plejadzie trzeba mieć wykupiony dostęp, ale możesz też poszukać na www.super-seriale.pl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T11:42:50+01:00
Http://vod.onet.pl/szukaj.html?q=Magda+M

Jest tu dużo odcinków MagdyM. Nie wiem czy wszystkie, ale 4 strony darmowe. ;) A na stronie z 15 odcinków jest. Tyle, że to nie działa w niektórych przeglądarkach. Mi na Operze nie działa, ale za to na FireFoxie i Explorerze śmigało bez problemu. ;)
1 5 1