Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T11:27:34+01:00
Moje postanowienia wielkopostne to np: mogą być:poszczenie w piątki,nie opuszczanie mszy niedzielnych',mówienie pacierza,pomaganie innym,nawracanie niewiernych.

Chcę ulepszyć moje zachowanie aby się z nikim nie sprzeczać i kłócić.Chcę być posłuszna i dobra.
Liczę na naj. bardziej proszę
2 5 2
2010-02-19T12:20:39+01:00
Jeśli kotoi\ś używa wulgaryzmu to może przez wielki post postarać nie przeklinać
jeść mniej słodyczy
modlić się rano i wieczorem.
1 2 1