Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T11:29:10+01:00
W postanowieniach wielkopostnych powinno sie znalesc to ze bede ci starac o to zeby byc lepszym o to zeby byc blizej Boga. Innym postanowieniem moze byc takze to ze zkoncze ze zlym towazystwem zaczne sie uczyc i nie bede sie wplatyawc w zadne bojki. Bede pomagac innym i dawac swiadectwo temu ze Jezus jest dla mnie najwaznejszy, ze jestem uczniem Pana Boga;D
2 5 2
2010-02-19T11:33:16+01:00
Moim wielkopostnym postanowieniem jest rzucenie papierosów. to straszny nałóg z ktorego ciezko wyjsc bez wlasnej woli ale mam nadzieje ze mi sie uda. wiem nie bedzie to latwe mam znajomych ktorzy bardzo chca przestac palic ale nie potrafia przestac. ja mam nadzieje ze ze mna bedzie inaczej i do pomocy zaczne kupowac mietowe cukierki bo podobno po miecie nie chce sie tak bardzo palic
5 2 5