Odpowiedzi

2010-02-19T12:04:05+01:00

odczyn obojetny , NaCl, KCl, Na2SO4, KNO3
odczyn kwasny NH4NO3, Fe (SO4)3, AlCl3
odczyn zasadowy Na2CO3, CH3COONa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T12:12:11+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.Na2Co3-------ZASADOWA
2.NH4NO3------KWASOWA
3.CH3COONa--ZASADOWA
4.NaCl----------OBOJĘTNA
5. KCl-----------OBOJĘTNA
6. Na2SO4-----OBOJĘTNA
7.Fe (SO4)3----KWASOWA
8.AlCl3----------KWASOWA
9.KNO3---------OBOJĘTNA

Charakter soli określamy na podstawie reakcji HYDROLIZY

POZDRAWIAM
2 4 2