Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:32:02+01:00
DAX na zamknięciu wzrósł o 0,73 proc., do 5.722,05 pkt

FTSE na zamknięciu wzrósł o 0,62 proc., do 5.358,17 pkt

Źrudło Gazeta.pl
2010-02-19T18:48:40+01:00

1). Niepodległe Kosowo coraz bardziej stacza sie w dol.
Rowno dwa lata po ogloszeniu niepodleglosci niemal co drugi mieszkaniec Kosowa pozostaje bez pracy, a zagraniczni inwestorzy wciaz uciekaja z tego kraju. Odstrasza ich nie tylko wszechobecna korupcja, ale takze brak podstawowej infrastruktury i polityczna niestabilnosc: panstwowosci Kosowa wciaz nie uznaja pieciu krajow Unii Europejskiej. Njmlodsze panstwo w Europie tkwi w blednym kole - i nic nie zapowiada, by mialo sie z niego wyrwac.
ŹRÓDŁO INFORMACJI: FORSAL.PL
2). Co siodmy niemiec zyje w ubostwie.
Blisko 11,5 mln mieszkaniec Niemiec zyje u progu ubostwa-wynika z opublikowanych w srode danych Niemieckiego Instytutu Badań nad Gospodarką(DIW). Najbardziej narazeni na zycie w ubostwie jest mlodziez w wieku 19-25. Wsrod nich duza grupe stanowia studenci, ktorzy pozniej zajmuja sie karira. Kolejna "grupa ryzyka" sa wielodzietne rodziny oraz osoby samotnie wychowywijace dzieci.
ŹRÓDŁO INFORMACJI: TVN24.PL