Odpowiedzi

2010-02-19T12:31:24+01:00
-(x+7)(x-3)=
-(x²-3x+7x-21)=
-x²+3x-7x+21
-x²-4x+21

1-(z+5)(z-1)=
1-(z²-1z+5z-5)=
1-z²+z-5z+5=
6-z²-4z
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T12:34:13+01:00
-(x+7)(x-3)= - (x²-3x+7x-21) = -x² + 3x - 7x + 21 = -x² - 4x + 21

1-(z+5)(z-1)= 1- (z² - z + 5z - 5) = 1 - z² + z - 5z + 5 = -z² - 4z + 6
2010-02-19T12:34:49+01:00
-(x+7)(x-3)=-(x2-3x-7x-21)=-x2+3x-7x-21=-4x-x2-21

1-(z+5)(z-1)=1-z2-z+5z-5=-6-z2+4z


2 przy literce to do kwadratu.