Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T12:43:53+01:00
Kocham Jodły. Drzewka naprawdę piękne.
Rosną sobie wysoko jak chcą
i nie przejmuja sie wg czym są.
Czy słońce świeci czy jest aura zła
One rosną w siłę . O jaaa.
Czy w huragan i wiatr je przewróci.
One do swojej postawy chca jednak powrócić.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T12:48:21+01:00
Kocham drzewa, te iglaste
kocham świerki, kocham sosny,
lecz najbardziej z tych iglaków
kocham jodły, kocham jodły.
Mają igły spłaszczone,
u podstawy skręcone.
Drewno bezżywiczne, jasne i lekkie.
Dlatego w pokoju mam takie meble.


1 1 1