W Sydnay 34S 151E jest godzina 18-05 czasu słonecznego.Która godzina jest w
Sztokholm-41N,74E
Nausoń-18S 178E



Transmisja rozpoczęcia mistrzostw świata w piłce nożnej w Pretonia 28E 24S Rozpocznie się o 9-15.Która godzina jest teraz w Łęcznej 23E,51,20N
Wiedeń 16E 47N
Paryż 3E,49N
Madryt 4W,40N

2

Odpowiedzi

2010-02-19T13:06:30+01:00
Sztokholm:

151• [stopni] - 74• = 177•

177• x 4' = 708 min

708 min : 60 = 11 h 48 min

18.05 - 11.48 = 7.43

Odp. W Sztokholmie jest teraz 7.43 czasu słonecznego.



Nausoń:

178• - 151• = 27•

27• x 4' = 108 min

108 min : 60 = 1 h 48 min

18.05 + 1.48 = 19.53


Odp. W Nausoń jenst teraz 19.53 czasu słinecznego.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T13:14:57+01:00
W Sydnay 34S 151E jest godzina 18-05 czasu słonecznego.Która godzina jest w
Sztokholm-41N,74E
Nausoń-18S 178E

Dla Sztokholmu:
151E-74E=77
77*4min.=308:60min=5h08min

18:05-5h 08 min=12:57

Dla Nausoń:
178E-151E=27*4min=108min:60=1h48min
18:05+1h48min=19:53


Transmisja rozpoczęcia mistrzostw świata w piłce nożnej w Pretonia 28E 24S Rozpocznie się o 9-15.Która godzina jest teraz w Łęcznej 23E,51,20N
Wiedeń 16E 47N
Paryż 3E,49N
Madryt 4W,40N


W Łęcznej:
28-23,51=4 st.09 min*4min=16,36min

9:15-16min=8:59

Wiedeń 16E 47N

28E-16E=12*4min=48min
9:15-48min=8:27

Paryż 3E,49N
28E-3E=25*4min=100min=1h40min
9:15-1h40min=7:33

Madryt 4W,40N
4+28=32*4=112:60=1h52min
9:15-1h52min=7:23