Odpowiedzi

2010-02-19T12:45:54+01:00
Britney Spears - Everytime

Jest naprawdę spoko i łatwo się ją śpiewa. ;)
4 3 4
2010-02-19T12:46:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T12:58:31+01:00
Z angielskich polecam Ci:
Knocking on heavens door- Avril Lavigne,
Whats In It For Me- Amy Diamond (łatwe)
Without You--Activ
Tell Me Why- Backstreet boys (łądne, tylko bardziej dla chłopaka)
Addicted---Kelly Klarkson
Only time--Enya (bardzo nisko)
Cry, cry---Oceana
walking away---the boys
Behind These Hazel Eyes---Kelly Clarkson
Is It You---Cassie [!!!!!]
Trouble Is a Friend---Lenka
I miss you---Avril Lavinge
Im With You---Avril Lavinge
Show Me The Meaning Of Being.---Backstreet Boys
Cry---Mandy Moore
Headstrong---Ashley Tisdale


pozdro:)
PS. wybieraj mniej znane :) (własne doświadczenie)
3 2 3