Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:34:26+02:00
T=10s
v= 216 km/h
s=?

216km/h= 216 * 1000/3600 = 60 m/s

s= 60 m/s * 10s
s=600m

odp 600 m

proszę :*
8 4 8
2009-10-14T18:36:46+02:00
216km=2
1h=60min.=

216000m/3600s.=60m/s
10s*60m=600m
odp.Startujący samolot przebywa drogę równą 600 metrów.
5 2 5
2009-10-14T18:36:54+02:00
Dane: Szukane: Wzory:
t= 10s s=? s=V*t
V=216km/h

216 km/h=216*1000/3600=60 m/s

s=60 m/s*10s=600 m

Odp. Samolot przebywa drogę 600 metrów.
5 3 5