Odpowiedzi

2010-02-19T13:25:01+01:00
Np. doniczka do kwiatów można ją użyć do peczenia różnych babeczek

Instrukcja:
1. Bardzo dokładnie umyj doniczkę
2. zakryj jakoś dziurki doniczki od spodu
3. Wyrób ciasto które chcesz upiec
4. Włóż do doniczki
5. Do rozgrzanego do dobrej temeratury wsadź doniczką z ciatem
6. Czekaj aż ci sie upiecze i gotowe

Ps. tak naprawde można robić widziałam to w tv ;)

Myślę że dostanę naj... ;*
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T13:28:43+01:00
Żelazko .


Może służyć jako kuchenka , `taka płyta cereamiczna` . Można go uzywać do podgrzewania posiłków . Bez patelni możesz usmarzyć na nim jajko :) .


xD


1.Podłączasz do gniazdka.
2.Stawisz mały garnek na płytkę która grzeje .
3. Wlewasz mleko.
4.Mleekosię gotuje :)
3 4 3