Odpowiedzi

2010-02-19T13:55:17+01:00
Odyseusza ujrzał Posejdon i ukarał go za prośba Polifa. Odyseusz stracił statek, ale pomogła mu Leukotea i dała mu opaskę, która trzymała go na powierzchni. Po 3 dniach dopłyną z trudem do lądu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T13:56:20+01:00
Posejdon mszczac się na Odyseuszu za to że go przeklnął przez co odyseusz wracał do Itaki 10 lat . mscił sie w ten sposób że pozabijal mu prawie wsystkich ludzi na podładzie chciał zeby posejdona uwiodła inna kobieta zamienił także część jego ludzi qw świnie podczas wieczerzy
1 5 1
2010-02-19T18:10:59+01:00

*Odyseusza ujrzał Posejdon i ukarał go za prośba Polifa. Odyseusz stracił statek, ale pomogła mu Leukotea i dała mu opaskę, która trzymała go na powierzchni.



Proszę


:)
1 5 1