Odpowiedzi

2010-02-19T14:01:02+01:00
I = q / t

t = q / I

t = 25C : 2A
t= 12,5s

Prąd powinien płynąć przez 12,5s
2010-02-19T14:01:05+01:00
I=q/t
I=2A
q=25C

2=25/t / x t
2t=25 /:2
t=12,5 s

Odpowiedz Prad powienien plynac 12,5 s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:03:08+01:00
Dane : szukane :
I = 2A t = ?
q = 25 C


wzór : I = q/t | *t
t = q/I

t= 25C / 2A
t= 12,5 s

Odp: Prąd będzie plynąć przez 12,5 sekundy.