Poproszę w rodzaju męskim,bo to dla brata:)

Pana koleżanka z Niemiec zaprosiła Pana na ślub swojej siostry.
Proszę napisac do niej list w którym:
-podziękuje Pan za zaproszenie i zapewni że chętnie weźmie udział w tej uroczystości,
-zapyta Pan o wiek i zawód narzeczonego siostry,
-dowie się Pan jak będzie ubrana panna młoda i jaki prezent chciałaby otrzymac,
-zapyta Pan gdzie odbędzie się wesele i jaka jest przewidywana liczba gości.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:35:59+01:00
Herr Kollege aus Deutschland, eingeladen, den Herrn zu ihrer Mutter.
Bitte schreiben Sie ihr einen Brief, in dem:
-Vielen Dank für die Einladung und stellt sicher, dass bestrebt, an dieser Feier teilzunehmen,
-Sie bitten, das Alter und Beruf der Schwester des Bräutigams,
wissen Sie, wird als Braut gekleidet sein, und was würde Geschenk bekommen,
-fragen, wo die Hochzeit stattfinden wird und was ist die erwartete Anzahl der Gäste.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:14:57+01:00
Herr Kollege aus Deutschland, eingeladen, den Herrn zu ihrer Mutter.Bitte schreiben Sie ihr einen Brief, in dem:

-Vielen Dank für die Einladung und stellt sicher, dass bestrebt, an dieser Feier teilzunehmen,

-Sie bitten, das Alter und Beruf der Schwester des Bräutigams,
wissen Sie, wird als Braut gekleidet sein, und was würde Geschenk bekommen,

-fragen, wo die Hochzeit stattfinden wird und was ist die erwartete Anzahl der Gäste.
DaSz NaJ:))) <prosii>