Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:31:45+02:00
Tasiemce są na ogół zwierzętami obojnaczymi, czyli każdy osobnik ma komplet narządów rozrodczych żeńskich i męskich, często uchodzących do wspólnej kieszonki - przedsionka płciowego. Najczęściej zapłodnie jest krzyżowe - polega wiec na równoczesnej wymianie gamet męskich pomiedzy przystępującymi do rozrodu.
1 1 1
2009-10-14T18:33:34+02:00
Tasiemce są na ogół zwierzętami obojnaczymi (hermafrodytami) , czyli każdy osobnik ma komplet narządów rozrodczych żeńskich i męskich, często uchodzących do wspólnej kieszonki - przedsionka płciowego. Najczęściej zapłodnie jest krzyżowe - polega wiec na równoczesnej wymianie gamet męskich pomiedzy przystępującymi do rozrodu.

Tasiemce mają rozwój złożony, nieraz z kilkoma odrębnymi pokoleniami larwalnymi, które dodatkowo mogą się rozmnażać bezpłciowo.
2 3 2