Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:10:56+01:00
Jak porusza sie zaba na lądzie a jak w wodzie
w wodzie plywa na ladzie skacze

w jakim srodowisku i w jaki sposob zaba zdobywa pokarm
zaba zdobywa pokarm przed wszystkim na ladzie za pomoca długiego jezyka poluje na owady

w jaki sposob zaba oddycha
zaba oddycha workowatymi płucami oraz przez skore

gdzie przebiega rozmnazanie i rozwoj zaby

rozmnazanie i rozwoj zaby odbywa sie w wodzie
4 4 4
2010-02-19T15:46:13+01:00
W wodzie plywa na ladzie skacze.
Zaba zdobywa pokarm za pomoca długiego jezyka, najczęsciej poluje na owady.

Zaba oddycha workowatymi płucami oraz przez skore.

Rozmnazanie i rozwoj zaby odbywa sie w wodzie.
3 4 3
2010-02-19T19:30:11+01:00
Żaba w wodzie pływa, a na ladzie skacze.
Żaba zdobywa pokarm przede wszystkim na lądzie za pomocą długiego języka poluje na owady ( najczęściej są to much itp.)
Żaba oddycha workowatymi płucami oraz przez cienką skórę.
Rozmnażanie i rozwój żaby przebywają w wodzie.
2 3 2