Zredaguj opis wiewiórki.
wiewiórka to ........................ , ....................... zwierzątko.
Ma .............. tułów , z którego wyrastają................... nogi zakończone ................. pazurkami.
Głowa wiewiórki jest ................... , a uszy............ .
maleńkie.............oczy przypominają...............guziczki.
Całe ciało pokrywa................sierść.
Ozdobą jej jest.............. , ................. , .................. ogon.
Wiewiórka porusza się..................... , wspina się.............. .
Jest to....................zwierzątko , które.............nasze................. i lasy.rozsiewa .................. drzew.
Należy ją............. .
PROSZĘ PILNE

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:13:23+01:00
Zredaguj opis wiewiórki.
wiewiórka to ....małe.................... , ..............zwinne......... zwierzątko.
Ma .......krótki....... tułów , z którego wyrastają.....dwie.............. nogi zakończone ......ostrymi........... pazurkami.
Głowa wiewiórki jest ....mała............... , a uszy...spiczaste......... .
maleńkie.....bystre........oczy przypominają.......czarne........guziczki.
Całe ciało pokrywa....ruda............sierść.
Ozdobą jej jest.......dlugi....... , .......puszysty.......... , ...........rudy....... ogon.
Wiewiórka porusza się......skaczac............... , wspina się......po drzewach........ .
Jest to..lesne.................zwierzątko , które....zamieszkuje.........nasze.......parki.......... i lasy.rozsiewa ......nasiona............ drzew.
Należy ją.....chronic........ .
5 4 5
2010-02-19T14:18:09+01:00
Zredaguj opis wiewiórki.
wiewiórka to ładne i piękne zwierzątko.
Ma krutki tułów , z którego wyrastają 2 nogi zakończone ostrymi pazurkami.
Głowa wiewiórki jest mała , a uszyodstające .
maleńkie oczy przypominają maleńkkie guziczki.
Całe ciało pokrywa ruda sierść.
Ozdobą jej jest długi , puszysty , świetnie zakończony ogon.
Wiewiórka porusza się szypko , wspina się jak profesionalista .
Jest to miłe zwierzątko.Rozsiewa nasiona drzew.
Należy ją chronić .
PROSZĘ PILNE
8 4 8
2010-02-19T14:20:20+01:00
Wiewiórka to ssak , dzikie zwierzątko.
Ma długi tułów, z którego wyrastają krótkie nogi zakończone ostrymi pazurkami.
Głowa wiewiórki jest niewielka, a uszy są zakończone pędzelkami .
maleńkie srebrzyste oczy przypominają perłowe guziczki.
Całe ciało pokrywa gęsta, ruda sierść.
Ozdobą jej jest puszysty , gęsty , ognisty(w sensie koloru) ogon.
Wiewiórka porusza się na czterech łapkach , wspina się na drzewa .
Jest to zwinne zwierzątko , które zamieszkuje nasze parki i lasy. Rozsiewa nasiona drzew.
Należy ją chronić.
9 3 9