Potrzebna mi pomoc w podsunieciu pomysłu na przyklad piosenki do pracy maturalnej. Moj tmat brzmi:"ideał kobiecej urody w poezji, malarstwie i muzyce poszczegolnych epok literackich.przedstaw sposoby funkcjonowania,analizujac rozne teksty kultury". Brakuje mi tylko przykładu z muzyki... Kompletnie nie moge znalesc takiego utworu...Prosze o jakis przyklad takiej piosenki wykonawcoe typu Grzegorz Tomczak, Piotr Bakal, Grzegorz Turnau czy tez wykonawcow ktorzy opierali sie na czyjejs poezji np na poezji Leśmiana czy Gałczyńskiego. I prosze o cos na prawde przydatnego i kulturalnego co mogloby nadawac sie do przedstawienia przed komisja.... Z gory dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:17:44+01:00
Myśle. że "jej portret" jest fajny do twojego tematu..pzdr ;))
2010-02-19T16:43:39+01:00
A może wiwat, słodka miłość ; )