Zamień podane liczby na ułamki:

a)1(jedna cała) i 1, 2 i 1, 3 i 1, 7 i 1
- - - -
2 2 2 2

b)1 i 1, 2 i 1, 3 i 2, 4 i 1
- - - -
3 3 3 3

c) 1 i 1, 2 i 1, 3 i 3, 4 i 3
- - - -
4 4 4 4

d)1 i 1, 2 i 3, 5 i 4, 6 i 5
- - - -
7 7 7 7

e)7 i 1, 8 i 5, 12 i 4, 15 i 3
- - - -
9 8 5 4




Proszę pomóżcie mi!!!!! Daję 20 pkt.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:39:11+01:00
A)1/1, 1 i 1/5, 1 i 3/10, 1 i 7/10, 1/1

b)1 i 1/10, 2 i 1/10, 3 i 2/10, 4 i 1/10

c)1 i 1/10, 2 i 1/10, 3 i 3/10, 4 i 3/10

d)1 i 1/10, 2 i 3/10, 5 i 2/5, 6 i 1/2

e)7 i 1/10, 8 i 1/2, 12 i 2/5, 15 i 3/10
2010-02-19T16:33:35+01:00
A)1/1, 1 i 1/5, 1 i 3/10, 1 i 7/10, 1/1
b)1 i 1/10, 2 i 1/10, 3 i 2/10, 4 i 1/10
c)1 i 1/10, 2 i 1/10, 3 i 3/10, 4 i 3/10
d)1 i 1/10, 2 i 3/10, 5 i 2/5, 6 i 1/2
e)7 i 1/10, 8 i 1/2, 12 i 2/5, 15 i 3/10
;P xD Pzdr;*