Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:13:40+01:00
Z dłuższych radze "Żołnierze z Westerplatte" a z krótszych
nie pamietam tytulu chyba "wiersz na dobranoc":

dleć Najdroższy w przestworza,
a do snu ukołysze Cię szum morza.
Śpij by śnić o mnie Kochanie,
bo już niedługo nasze spotkanie.

Tak bardzo tęsknie...

A miłosne :P :
Kwiaty na ziemi, słońce na niebie, Miłość i podpis - tylko dla Ciebie.
CHYBA NAJKROTSZY WIERSZYK :P
2010-02-19T14:13:58+01:00
Ja jestem w 5 klasie i niedawno mieliśmy też recytować .
Więc może Marii Konopnickiej ??(ma fajne wiersze )
Wpisz w Google "wiersze Marii Konopnickiej".
Albo poproś mnie o pomoc .Na pewno z chęcią ci pomogę :)

Pozdrawiam :)