Odpowiedzi

2010-02-19T14:30:36+01:00
Opowieść(a raczej przypowieść) o wieży Babel tłumaczy nam że nie należy uważać się za lepszego od Boga i nie należy go przewyższać bo może mieć to konsekwencje
budujący wieżę Babel próbowali to zrobić i Bóg za karę pomieszał im języki by nie mogli skończyć budowy
nie należy także uważać innych bożków ważniejszych od Boga

dasz naj ?? ;)
361 3 361
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T14:35:10+01:00
W opowiadaniu o Wieży Babel dostrzegamy ludzi, którzy pragnęli być bliżej Boga. Wynikało to albo z pychy, zarozumialstwa i próby pokazania, że sobie poradzą i wzniosą wieżę, której wierzchołek będzie sięgał nieba, albo też z pragnienia bycia bliżej Boga, przez zmniejszenie odległości od Niego.
Ludzie Ci myśleli tylko o sobie i o tym, aby zdobyć sławę i uwielbienie. Właśnie dlatego Bóg postanowił pomieszać im języki.

DASZ MI PKT. ???
402 3 402