Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:47:00+01:00
Wcześniej u celu był rowerzysta, ponieważ trasę przebył on w 4h, ponieważ 80km jak będzie jechało się prędkością 20km/h to przejedzie trasę w 4h. natomiast kierowca samochodu przejedzię tą trasę w 2h, ponieważ jedzie z prędkością40km/h, a ma do przejechania 80km. rowerzysta będzie tam wcześniej o godzine, bo mimo iż jechał do celu 4h, to kierowca jechał tam 2h, ale wyjechał 3h później niż rowerzysta...
2010-02-19T14:47:28+01:00
80 km - długość

Rowerzysta:
1h - 20 km
80 km : 20 = 4
Rowerzysta przejechał w 4 godziny.

Kierowca samochodu
1h - 40 km
80 km : 20 = 2
Kierowca przejechał w 2 godziny.

Rowerzysta:
0 --> 4h = 4h
Kierowca:
0 --> 3h --> 2h = 5h

0 - punkt wyjścia
rowerzysta: 4h - czas jazdy
kierowca: 3h - opóźnienie wyjechania; 2h - czas jazdy

Jeżeli pomogłem - daj naj :)