Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:46:37+01:00
-16+7-28=-37
4,3-7,4+1,1=-2
(-6,2)+1,6-(-2,3)=-2.3
7,8-5,4-12,1=-9.7
(-2,1)+1- 3-5= -9.1 ;)

chce naj.!!!:D
2010-02-19T14:50:23+01:00
-16+7-28= (-11)-28=(-39)
4,3-7,4+1,1= (-2)
(-6,2)+1,6-(-2,3)= (-2,3)
7,8-5,4-12,1=(-9,7)
(-2,1)+1- 3-⅕= (-4,1) -⅕=(-4,3)
2010-02-19T17:03:15+01:00
-9-28=-37
-3,1+1,1=-2
-4,6+2,3=-2,3
-9,7
(-2,1)+JEDNA PIĄTA -3 =-1,9-3=-4,9