Odpowiedzi

2010-02-19T14:48:09+01:00
W 1795 roku Polska ostatecznie utraciła niepodległość.Doszlo do trzech zaborow prusy austria niemcy....wiecej informacji na ten temat :http://sciaga.az.pl/sciaga-historia-624-polska_pod_zaborami_2.html
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T16:57:45+01:00
W 1795 roku Polska straciła niepodległość. W 1831 roku wybuchło powstanie listopadowe w zaborze rosyjskim. W 1846 w Austrii miała miejsce rzeź galicyjska. W 1848 roku wybuchło powstanie wielkopolskie w zaborze pruskim. I w 1863 roku wybuchło powstanie styczniowe w Rosji.

myślę że pomogłem
liczę na naj