Wyobraz sobie, że ktoś nieznajomy pyta Anie o Gilberta.
Napisz, co mogłaby onim powiedzieć,zanim nastąpiła między nimi zgoda.(conajmniej 3zdania)



proszę jest mi na dziś potrzebna dałbym więcej punktów ale niemam to są moje wszystkie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T14:56:58+01:00
,,Gilbert jest miłym i dobrym człowiekiem.Czasami umie postawić na swoim,ale i tak wszyscy go szanują.Kiedy ciężko pracuje,jego wysiłek widać na jego starym i przemęczonym czole" i jak? mysle ze ci sie podoba..
2 1 2
2010-02-19T14:57:17+01:00
Powiedziałaby, ze to miły chłopiec lecz uparty i który zawsze musi postawić na swoim. Dodałaby też, że nie liczy się ze zdaniem innych osób. Jest arogancki i samolubny. Ale na koniec powiedziałaby, że to inteligentny młody człowiek (ponieważ skrycie się w nim podkochiwała)