Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T15:02:51+01:00
Jest to zagłada żydów
DASZ MI PKT. ??????
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:04:04+01:00
Holokaust - planowy , program eksterminacji (wymordowania Zydów i Cyganów) , oznakowanie ich gwiazda Dawida , stworzenie dla nich Gett czyli zamknietych dzielnic , i budowanie obozów zaglady (Oswiecim , brzezinka , Majdanek .
;D;D
2 4 2
2010-02-19T16:27:10+01:00
Krótko zwięźle i na temat ;D

Holokaust prześladowania i zagłada milionów Żydów przez władze III Rzeszy oraz jej sojuszników w okresie II wojny światowej.

(chyba że jakieś starsze wyjaśnienie)
1 3 1