Odpowiedzi

2010-02-19T15:05:22+01:00
Odinstaluj avasta bo to syf i zainstaluj np. Avira AntiVir
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:07:27+01:00
Może zdefragmentuj... możesz mieć poprostu kompa zawalonego niepotrzebnymi rzeczami(miałam to samo)...wszystkie ważne zdjęcia czy coś zapisz na płytce czy pendrivie i defragmentuj
2010-02-19T15:53:50+01:00
1.Albo odinstaluj AVASTA i ściągnij inny program anty wirusowy.
2.Może masz nawalony komp i ci nie chce chodzić.Radziłabym abyś takie niepotrzebne rzeczy pousuwała a potrzebne zgraj na płytę lub na pendrive.

chyba jest dobrze
myślę że pomogłam liczę na naj
pozdrawiam :-)