Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:08:32+01:00
A=1km
b=2km
c=30km

Pozdrawiam i liczę na naj! :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T15:09:07+01:00
1:100 000 to 1cm-1km
1:200 000 to 1 cm -2 km
1:300 000 0 to 1 cm to 30 km

Dopisane ;p

w takich zadaniach zawsze skreślamy 5 zer i wtedy mamy zamienione bez liczenia i zbędnych zamian pamiętaj skreśl 5 zer
1 5 1
2010-02-19T15:10:05+01:00
A)
1:100.000
1 cm - 1 km

b)

1:200.000
1 cm - 2 km

c)

1:3.000.000
1 cm - 30km
3 5 3