Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:13:18+01:00
V=objętość

a.) V= 8×8×8=8³=512cm³
b.)19dm=190cm
V=19×19×19=6859cm³
c.)V=7,1cm×7,1cm×7,1cm=357,911cm³
d.)20m= 2000cm
V=2000×2000×2000=8000000000cm³
2010-02-19T15:14:15+01:00
V=a (do 3 potęgi)
a)8cm*8cm*8cm=512 cm (do potęgi 3 )
b)19dm = 190cm
190*190*190=6859 cm (do potęgi 3)
c)7,1*7,1*7,1=357,911 cm (do potęgi 3 )
d)20m = 2000cm
2000*2000*2000 = 8000000000 cm (do potęgi 3 )

;)
2010-02-19T15:15:53+01:00
A)V=8³=8x8x8=512cm³

b)V=19³=19x19x19=6859dm³=6859000cm³

c)V=7,1³=7,1x7,1x7,1=357,911cm³

d)V=20³=20x20x20=8000m³=8000000000cm³

Rozwiązanie całkowicie poprawne :]