Ile liczb całkowitych jest między liczbą 2,3 a liczbą 19,07:


Liczba 3/8 w zapisie dziesiętnym to:
30/80
3,8
0,38
0,375

Suma 0,6dm + 12,04m + 24m jest równa:


W 45-osobowej orkiestrze 9 chłopców gra na flecie. Jaki procent muzyków w orkiestrze stanowią chłopcy?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:13:20+01:00
1.
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
czyli 17
2.
0,375
3.
0,6dm=0,06m
0,06m+12,04m+24m=36,1m
4.
9/45=1/5=20%
1 5 1
2010-02-19T15:13:55+01:00
1) 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19 - 17liczb
2) 0,375
3) 12,04m=120,4dm
0,6+120,4+24=245dm
4)9/45=0,2=20%