Mam kilka pytań:
1) Który z ewangelistów najobszerniej opisuje Ostatnią Wieczerzę?

A teraz Quiz na tejmat Ewangelii św. Jana
1)Jaki był cel wysłania najwyższych władz religijnych Izraela do Jana Chrzciciela do Betanii?
a) oddanie mu czci jako Mesjaszowi
c)zaprosznie go na członka Wysokiej Rady
c) sprawdzenie jak można wyżyć ,oodżywiając się tylko szarańczą i miodem
d) zapytanie jego samego czy jest Mesjaszem cz tylko prorokiem

Pyt. 2
z CZYJEJ INICJATYWY dokonał Jezus swojego pierwszego cudu , przemiany w wody i wino na weselu w Kanie Galilejskiej
a) z własnej
b)swjej Matki
c) pana młodegi
d) brak o tym wiadomości w Ewangelii
;)
c)

3

Odpowiedzi

2010-02-19T15:11:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:40:33+01:00
1. Ewangelista Jan

quiz
1. d (z zapytaniem kim on jest)
2. b (Matka powiedziała do Jezusa: "Nie mają już wina")
2010-02-19T20:19:06+01:00