Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:19:29+01:00
Jeśli jesteś uzdolniony/ uzdolniona plastycznie możesz narysować mężczyznę ( w mundurze oczywiście) od tyłu, na kolanach, z rękami na głowie. Jednym słowem szykującego się na egzekucję. Najlepiej zrobić to w ołówku, takie szare i dać czerwony napis 70 lat wojny katyńskiej. Jeśli nie jesteś utalentowany/a najlepiej zrobić zarys grobów

i napisać 70 lat wojny katyńskiej.

P.S.: Przynajmniej ja bym tak zrobiła ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T19:03:13+01:00
Najlepiej jak będzie dużo zdjęć, mało treści, kolorowy, wykonany techniką kolażu. Główna myśli powinna być widoczna, a cała praca wykonana na dużym formacie. Najlepiej w kolorach narodowych.
2010-02-19T19:34:43+01:00
Jesli o mnie chodzi to narysowalbym flagi polska i ruska po bokach. na glownym planie zgodnie z rozmiszczeniem flag ruskiego ktory wlasnie zabil polaka i oczywiscie haslo plakatu