Prawda czy fałsz?
1.Benzyna jest cieczą łatwo palną.....
2. Nafta ma barwę lekko żółtą .....
3.Gaz ziemny jest mieszaniną węglowodorów zawierających 1-10 atomów węgla w cząsteczce.....
4.Mazut stosowany jest jako rozpuszczalnik farb i lakierów.....
5. kraking jest metodą otrzymywania benzyny z wyższych frakcjii ropy naftowej, np.z olejów....
6. Nafta ma niższą temperatur wrzenia niż benzyna ....



Zad2
Acetylan stosuje się w ...............................

2

Odpowiedzi

2009-10-14T18:50:54+02:00
1.prawda
2.prawda
3.chyba fałsz
4.fałsz
5.prawda
* w lampie acetylenowej do oswietlenia
* w palnikach acetylenowo-tlenowych do spawania i ciecia metali
* w przemysle chemicznym (np.do produkcji tworzyw sztucznych)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:50:54+02:00
1. Prawda
2. Prawda
3. Fałsz
4. Fałsz
5. Prawda
6. Fałsz


zad
2.
w przeróbce gazu odlotowego z etapu zgazowania
2 5 2