Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:16:29+01:00
24-20 i 45/60 = 3 i 15/60 3 i 15/60 + 7 i 30/60= 10 i 45/60
1 1 1
2010-02-19T18:18:35+01:00
20.45 - 7.30

24.00 - 20.45 = 3.15

7.30 + 3.15 =10.45

odp. Deszcz padał 10 godzin i 45 min
2010-02-19T18:19:17+01:00
24:00 h - 20:45 h = 3h 15min - tyle godzin podało do północy
7:30 h - tyle godzin padało od północy
7:30 h + 3h 15min = 10h 45min - tyle padał godzin deszcz