Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:21:43+01:00
Zastosowanie
* wyrób mydła
* wyrób szkła wodnego z krzemionki
* produkcja detergentów, barwników,
* czyszczenie rur kanalizacyjnych specyfikiem typu "kret"
* produkcja sztucznego jedwabiu
* produkcja gumy, regeneracji kauczuku
* procesy uzdatniania wody dla celów przemysłowych
* rafinacja ropy i olejów mineralnych
* przeróbka ciekłych produktów koksowania
* przemysł papierniczy
* przemysł spożywczy
4 5 4
2010-02-19T15:21:50+01:00
Zastosowanie wodorotlenku sodu:
-mydło
-do produkcji szkła
- do produkcji papieru
2 3 2