Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:27:29+01:00
Nie bezpieczeństwo życia czyli inaczej zagrożenie życia ludzkiego. Nasze życie jest krótkie i dość kruche tak więc trzeba o nie dbać i szanować bo za nim się obejżymy a nasze życie może stanąć w opałach niebezpieczeństwa.
2010-02-19T15:29:41+01:00
Największym niebezpieczeństwem życia w dzisiejszych czasach są choroby cywilizacyjne, których nie możemy uniknąć, i na które wszyscy jesteśmy podatni.