Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T15:30:17+01:00
Ważną rolę w matematyce odgrywają zadania, których rozwiązania polegają na wykorzystaniu poznanych twierdzeń i pewników. Zadania matematyczne służą jako środek do utrwalania zdobytych wiadomości i wyrabiania określonych umiejętności. Rozwijają umysł, poprawiają sprawność liczenia, kształtują myślenie matematyczne. W edukacji zadania są narzędziem do sprawdzania wyników nauczania, za ich pomocą możemy pokazywać zastosowania matematyki, kształcić wyobraźnię, logiczne myślenie, uczyć rozumowań matematycznych.

2010-02-19T15:38:02+01:00
- matematyka nas otacza, musimy coś o niej wiedziec
wiedza matematyczna, potrzebna nam w zyciu jest czesto, np:
- obliczanie odsetek przy kredycie
- mieszanie różnych składników - ile tego, ile tamtego
- umiejętność posługiwania się pieniędzmi

-matematyka rozwija umysł i uczy nas logicznego myślenia
-przydaje sie do rozumienia otaczającego nas świata

2010-02-19T15:38:04+01:00
Matematyka, to nauka mówiąca i ukazująca. Liczby, działania, dzięki tej nauce, i sławnym matematyką możemy obliczyć np. pole prostokąta.

KRÓTKO ZWIĘŹLE I NA TEMAT !!!