Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:35:41+01:00
Stacja pierwsza - Jezus na śmierć skazany. Jezus zostaje skazany przez Piłata na śmierć na krzyżu.

Stacja trzecia - Jezus upada po raz pierwszy. Otoczony żołnierzami i tłumem gapiów, dźwigając krzyż, Jezus wyruszył na Miejsce Czaszki, zwane w języku hebrajskim Golgotą. Nagle Jezus upadł pod ciężarem krzyża. Po chwili podniósł się i szedł dalej.
1 2 1
2010-02-19T15:38:03+01:00
Nie wiem czy na pewno oto ci chodziło ! :)

1.Stacja pierwsza - Pan Jezus na śmierć skazany . Jezus zostaje skazany przez Piłata na śmierć.

3.Stacja trzecia - Jezus upada po raz pierwszy.Pan Jezus miał trzy upadki gdy niósł krzyż na golgotę aby na nim umrzeć .
1 3 1
2010-02-19T15:59:49+01:00
1. Jezus na śmierć skazany.
Jezus zostaje skazany przez Piłata na śmierć na krzyżu.
3. Jezus upada po raz pierwszy.
Otoczony żołnierzami i tłumem gapiów, dźwigając krzyż, Jezus wyruszył na Miejsce Czaszki, zwane w języku hebrajskim Golgotą. Nagle Jezus upadł pod ciężarem krzyża. Po chwili podniósł się i szedł dalej.
2 3 2