A house in my country
i his a villa in the south of Italy. Downstairs there's a sitting room a kitchen and are there bedrooms and a bathrom. It's got a big garden and a swimming poll but is hasn't got a garage.

Tylko zmienić na polskie i żeby było przerobione:)

3

Odpowiedzi

2010-02-19T15:34:59+01:00
Mój dom i kraj, jego dom w południowej części Włoch. Na dole jest salon kuchnia i tam sypialnie i łazienkę. a duży ogród i swimming poll, ale nie dostałem garażu.
2010-02-19T15:38:40+01:00
@UP nie ładnie przez translator puszczać tekstu.

Poprawione (drobne literówki):

A house in my country

I has a villa in the south of Italy. Downstairs there's sitting room, a kitchen and are there bedrooms and a bathrom. It's got a big garden and a swimming pool but it hasn't got a garage.


Przetłumaczone:

Dom w kraju

Mam willę na południu Włoch. Na dole jest salon, kuchnia, a tam sypialnie i łazienka. Ma (w sensie: ten dom ma) ogród i basen, ale nie ma garażu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:48:12+01:00
A house in my country

I has a villa in the south of Italy. Downstairs there's sitting room, a kitchen and are there bedrooms and a bathrom. It's got a big garden and a swimming pool but it hasn't got a garage.

Dom w kraju.

Ja ma willę na południu z Włoch. Na dolnym piętrze jest salon, kuchnia i są tam sypialnie i łazienka. Dom ma duży ogród i basen kąpielowy ale nie ma garażu.