Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:47:42+01:00
Witaj
dane l=5cm=0,05m, F=1,5N, B=3T, a=90* czyli sin90* = 1
szukane J natężenie prądu

siła elektrodynamiczna F = B*J*l
J = F/[B*l] = 1,5N/[3T*0,05m] = 10A
Natężenie prądu wynosi 10A

.....................pozdrawiam
2010-02-19T15:49:04+01:00
L=5cm=0,05m
F=1,5N
B=3T
I=?
F=B*I*l
I=F/(B*l)=1,5N/(3T*0,05m)=10A
2010-02-19T15:51:25+01:00
F=B*I*L
I=F/B*L
I=1,5/3*0,05
I=10A